آموزش و پرورش مهم‌ترین عنصر ایرانِ قوی است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم توجه به آموزش و پرورش در راستای ایران قوی، گفت: مدرسه مهم‌ترین خط ارتباطی میان دولت و ملت و معلم تربیت کننده نسل و هدایت‌گر جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، صادق ستاری‌فر امروز _چهارشنبه بیست و دوم آذر_ در نخستین روز گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت کشور که به میزبانی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان سرزمین دلدادگان اهل بیت و جلوه‌گاه آیاتی است که وعده پیروزی حق است و این سرزمین عطر شهدا می‌دهد، سیاست جمهوری اسلامی، ایران قوی است، در این بین، عناصر اصلی تشکیل دهنده ایران قوی را باید بشناسیم.

وی افزود: هویت‌بخشی و امید آفرینی باید عنصر اصلی میهن باشد، ایران قوی، نیازمند آموزش و پرورش قوی است چرا که مهمترین عنصر تشکیل دهنده ایران قوی، آموزش و پرورش قوی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت طراحی، تدوین و پیگیری برنامه برای ایران قوی، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف خود، نیازمند معلم قوی است، معلم قوی باید در کنار قوت در علم و جسم، ایمان قوی داشته باشد، معلم محور تحول و آغازگر تحول است و به همین سبب است که مدرسه موجب تحول در جامعه خواهد شد.

ستاری‌فر تصریح کرد: اگر ایران قوی می‌خواهیم باید به آموزش و پرورش بازگردیم و لازم است در این زمینه الگوی مدیریت همچون الگوی مدیریت شهید سلیمانی باشد، چراکه خط مقدم آموزش و پرورش در میان مردم و مدرسه مهم‌ترین خط ارتباطی بین دولت و ملت است و معلم تربیت کننده نسل و هدایت‌گر جامعه خواهد بود.

کد خبر 711656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.