عاملان شرارت در ایرانشهر زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان شرارت که با تیراندازی به سمت شهروند ایرانشهری، موجب رعب و وحشت عمومی شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی اعلام تیراندازی سه روز گذشته، در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت یک شهروند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو با سلاح کلت به سمت شهروندی تیراندازی کرده‌اند و از محل متواری شده‌اند که در این تیراندازی شهروند مجروح و توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی تحقیقات اولیه تخصصی خود را آغاز کرد و مشخص شد عاملان این تیراندازی به روستاهای اطراف متواری شدند.

سردار جلیلیان گفت: با اشراف اطلاعاتی، روز گذشته رد پای عامل اصلی این تیراندازی در یکی از محلات شهرستان به دست آمد که پلیس با انجام کار دقیق، عامل اصلی تیراندازی و همدست او را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کرد.

وی با اشاره به این که در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی کشف شد، تاکید کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

کد خبر 711648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.