چیزی به‌نام «بعد از حماس» وجود نخواهد داشت

عضو جنبش حماس در پاسخ به ادعاها و رویاهای مقامات رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس گفت: چیزی به نام بعد از حماس وجود نخواهد داشت ‌و ما نوار غزه را اداره خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری سما، محمد نزال اظهار کرد: وضعیتی به نام بعد از حماس (پس از جنگ) وجود نخواهد داشت و این جنبش از بین نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه جنبش حماس ضمن توافق با هر قدرت فلسطینی دیگر، خودش نوار غزه را اداره خواهد کرد، افزود: پس از پایان جنگ برای اداره غزه می‌توانیم انتخابات برگزار کنیم یا با هر قدرت فلسطینی دیگر مشارکت داشته باشیم.

عضو جنبش حماس خاطرنشان کرد که اداره نوار غزه توسط تشکیلات خودگردان را که به وسیله تانک‌های رژیم صهیونیستی به اینجا می‌آیند، نمی‌پذیریم.

بنا بر این گزارش؛ ارتش رژیم صهیونیستی از همان آغاز جنگ، هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را، بازگرداندن اسیران صهیونیستِ نزد مقاومت و نابودی جنبش حماس اعلام کرد، اما در نهایت، پس از ۴۸ روز مجبور شد که به آتش‌بس موقت تن دهد و از راه مذاکره با همین جنبش، تعدادی از اسرای خود را در برابر آزادی اسرای فلسطینی آزاد کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه، پانزدهم مهر برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان‌الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرد که بر اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون بیش از ۱۸ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و نزدیک به ۵۰ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 711641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.