توزیع ۵۵۰ تن برنج هندی و پاکستانی در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت :در آستانه شب یلدا و با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت برنج، ۵۵۰ تن برنج هندی و پاکستانی میان فروشگاه‌های استان کرمانشاه و کسبه معتمد توزیع می‌شود و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله چاله امروز _چهارشنبه بیست و دوم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت کالاهای اساسی در آستانه شب یلدا تزریق برنج تنظیم بازار با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های استان کرمانشاه است.

وی افزود: در این راستا ۵۵۰ تن برنج شامل ۴۰۰ تن برنج پاکستانی با نرخ هر کیلو ۳۸ هزار تومان و ۱۵۰ تن برنج هندی با نرخ کیلویی ۳۵ هزار تومان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان کرمانشاه و کسبه معتمد توزیع خواهد شد و به منظور تعادل بخشی به بازار این روند کماکان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز از صبح امروز ۲۲ تن مرغ منجمد به قیمت کیلویی ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در سطح فروشگاه‌های استان کرمانشاه توزیع و در دسترس شهروندان قرار گرفت و این روند به منظور تعادل بخشی به بازار کماکان ادامه دارد.

کد خبر 711619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.