جنگ گیتی‌پسند و فولاد سیرجان برای صدرنشینی

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز با هفت دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ با هفت دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدارها تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بوده و شهداب یزد نیز به مصاف هورسان رامسر خواهد رفت.

تیم گیتی‌پسند رده دومی با هدایت سعید عقیلی در ورزشگاه مخابرات میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان با هدایت بهروز عطایی است که با کسب ۹ پیروزی از ۱۰ هفته گذشته لیگ در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. این دیدار برای دو تیم حکم دیداری شش امتیازی را دارد، زیرا در صورت پیروزی هر کدام از تیم‌ها اختلاف امتیاز بین دو تیم صدرنشین کم یا زیاد می‌شود که در ادامه لیگ کمک‌کننده خواهد بود.

شاگردان عطایی برای حفظ صد نشینی و محکم کردن جای خود پا به این میدان می‌گذارند و در دیگر سمت میدان گیتی‌پسند با انگیزه مضاعف پس از دو هفته ناکامی به دنبال پیروزی و بازگشت به روزهای خوب است اگر چه از نظر مهره‌ای گیتیزن‌ها در برابر فولاد سیرجان حرف خاصی برای گفتن نداشته باشند، اما بازی در خانه و حضور هواداران کنار تیم اصفهانی نکته مثبتی برای گیتی‌پسند است.

در دیدار امروز، محمد موسوی به عنوان کاپیتان با پیراهن تیم سیرجان پشت تور می‌ایستد تا کار گیتی‌پسند برای رد کردن توپ سخت شود، همچنین پوریا حسین‌خانزاده، شهروز همایون‌فرمنش و محمدطاهر وادی دیگر مهره‌های زهردار این تیم هستند.

در دیگر بازی حساس هفته، شهداب یزد رده پنجمی میزبان هورسان رامسر رده چهارمی خواهد بود که تیم پیروز در این دیدار می‌تواند در رده بالاتر قرار گیرد. شهدابی‌ها توانستند مجوز حضور تماشاگران قبل از این دیدار بگیرند تا با کمک هواداران خود با انگیزه بیشتری به رقابت با هورسانی‌ها بپردازند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر میزبان تیم نیان الکترونیک خواهد بود. تا پایان هفته دهم، شهرداری ارومیه با کسب سه برد در جایگاه دوازدهم و تیم نیان الکترونیک با کسب چهار برد در جایگاه دهم جدول لیگ قرار دارد.

تیم ایفاسرام اردکان در این هفته میزبان پاس گرگان است، شاگردان طلوع‌کیان در ایفاسرام هم‌اکنون در جایگاه سوم جدول قرار دارند و برای رسیدن به جایگاه بهتر امروز پشت تور قرار می‌گیرند تا با شکست پاس گرگان جایگاه خود را در جدول تغییر دهند، پاس گرگان با شش برد و ۱۶ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

برنامه هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال

پیکان تهران – شهرداری گنبد کاووس، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

چادرملوی اردکان – طبیعت، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۵

شهرداری ارومیه – نیان الکترونیک خراسان، سالن غدیر، ساعت ۱۶

گیتی‌پسند اصفهان – فولاد سیرجان ایرانیان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶:۲۰

شهداب یزد – هورسان رامسر، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶:۳۰

سایپا تهران – مس رفسنجان، سالن فدراسیون، ساعت ۱۸

ایفاسرام اردکان – پاس گرگان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۸

جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته دهم

۱) فولاد سیرجان ایرانیان ۹ برد و ۲۶ امتیاز

۲) گیتی‌پسند اصفهان ۷ برد و ۲۱ امتیاز

۳) ایفاسرام اردکان ۷ برد و ۲۰ امتیاز

۴) هورسان رامسر ۷ برد و ۱۶ امتیاز

۵) شهداب یزد ۶ برد و ۱۹ امتیاز

۶) طبیعت ۶ برد و ۱۸ امتیاز

۷) پاس گرگان ۶ برد و ۱۶ امتیاز

۸) چادرملوی اردکان پنج برد و ۱۵ امتیاز

۹) پیکان تهران چهار برد و ۱۴ امتیاز

۱۰) نیان الکترونیک خراسان چهار برد و ۱۴ امتیاز

۱۱) مس رفسنجان سه برد و ۱۱ امتیاز

۱۲) شهرداری ارومیه سه برد و ۸ امتیاز

۱۳) شهرداری گنبد دو برد و هفت امتیاز

۱۴) سایپا تهران یک برد و پنج امتیاز

کد خبر 711595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.