فعالیت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند جوانان علاقه‌مند است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست با شبکه محیط زیست گفت: فعالیت در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیازمند جوانان علاقه‌مند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور شامگاه سه‌شنبه _بیست‌ویکم آذر_ در نشست شبکه محیط زیست که در محل موزه تاریخی طبیعی شهرستان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند جوانان پرشور، بانشاط و علاقه‌مند است و با حضور این قشر ارزشمند است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست برای زندگی بهتر و پایدارتر در آینده بسیار مهم است، گفت: موضوع محیط زیست و مطالبه‌گری آن، همچنین فرهنگ‌سازی در این خصوص از وظایف مهم و اساسی جوانان بوده است و برای حفظ و نگهداری آن جوانان باید فرهنگ محیط زیستی را در جامعه آگاه سازی کنند.

پهناور افزود: باید سعی کنیم از منابع طبیعی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و آلودگی‌های محیطی را کاهش دهیم و این هدف، مگر با اصلاح فرهنگ محیط زیست در جامعه محقق نخواهد شد و با همکاری و کوشش جوانان نتیجه بخش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم یک زندگی سالم، پایدار و خوشبخت داشته باشیم، تصریح کرد: باید به حفظ تنوع زیستی، حفاظت از جانوران و گیاهان و حفظ منابع آب و خاک و همچنین پسماندهای محیط زیست نیز توجه ویژه‌ای کنیم تا بتوانیم به‌دنبال آن یک زندگی سالم داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه حوزه جوانان از حوزه‌های داوطلبانه است اضافه کرد: اداره کل در تمامی حوزه‌ها کمک حال جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد خواهد بود و باید تلاش کنیم که تمام فعالیت‌ها را در تمام حوزه‌ها به سمت و سوی مردمی سوق دهیم.

وی بیان کرد: مجموعه ورزش و جوانان متعلق به تمام گروه‌های مردم به‌ویژه جوانان است که تمام این گروه‌ها از سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند.

پهناور تاکید کرد: جوانان از مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند و برای انجام فعالیت‌های اجتماعی به جوانان علاقه‌مند و دغدغه‌مند نیاز داریم تا بتوانند به نحو احسن در تمام حوزه‌ها فرهنگ‌سازی کنند.

کد خبر 711574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.