۱۸ مورد قلع و قمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ و ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۱۸ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کامران کریمی عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ و ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۱۸ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، اتاقک، فنس‌کشی و تانکر امروز در روستاهای چقاماران، تبرآباد و پیرحیاتی دهستان الهیارخانی کرمانشاه قلع و قمع شد.

وی با قدردانی از دستگاه‌هایی که در انجام حکم قلع و قمع همکاری داشتند، افزود: از ۱۸ مورد فوق، ۱۵ مورد با حکم موقت و ۳ مورد با حکم قطعی بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، به مردم توصیه کرد: از خرید ملک‌های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کنند.

وی افزود: مردم کرمانشاه می‌توانند هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است، جلوگیری شود.‏

کد خبر 711573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.