بودجه تعریض کمربندی نسیم‌شمال قزوین ۳ برابر شد

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در پنجاه‌وچهارمین جلسه علنی این شورا بودجه تعریض محور کمربندی نسیم‌شمال را بیش از سه برابر افزایش دادند و از ۱۵ میلیارد به ۴۹ میلیارد تومان رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، پنجاه‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار، محمدرضا علمی معاون معماری و شهرسازی، انتظاری سرپرست معاونت فنی و عمرانی، قاسمی مدیر منطقه چهار، محمودی رئیس کارخانه آسفالت، قربانی مدیر درآمد منطقه یک، حسامی معاون عمرانی منطقه دو، یعقوبی نژاد مدیر شهرسازی منطقه سه، رشنو رئیس اداره بافت فرسوده، کاتبی مسئول املاک منطقه یک و کارشناسان مربوطه و با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه بودجه تعریض محور کمربندی نسیم‌شمال را بیش از سه برابر افزایش دادند و افزایش اعتبار این طرح از ۱۵ میلیارد به ۴۹ میلیارد تومان را به تصویب رساندند. همچنین اعضای شورای شهر قزوین در این جلسه هشت لایحه دیگر شهرداری قزوین را مصوب کردند.

در این جلسه شورانشین‌ها کلیات لایحه شیوه نامه واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه قزوین پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد تا پایان اردیبهشت سال آینده غرفه‌ها تمدید شود و از تاریخ مذکور به بعد مزایده غرفه‌ها با انجام تشریفات قانونی صورت گیرد.

همچنین لوایح شهرداری در خصوص واگذاری ۳۰ قطعه زمین به صورت مزایده و صدور مجوز ساخت برای ملک قولنامه‌ای با کاربری مسکونی آقای نوبری پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تأیید رسید. در ادامه نیز لایحه جذب پیمانکار برای پروژه‌های مرمت و لکه‌گیری آسفالت ناحیه امام‌زاده علی (ع) و پروژه رفع موارد اضطراری واحد ۱۳۷ در منطقه یک پس از بررسی به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش جذب پیمانکار حمل مصالح سنگی شکسته کوهی جهت تولید آسفالت پروژه‌های سطح شهر از طریق تشریفات قانونی پس از بررسی به تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

همچنین در این جلسه به تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیئت تطبیق شهرستان قزوین ارائه شده بود رسیدگی و پیرامون هر کدام از آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 711565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نقی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام خدا قوت