تدوین نخستین سند واحد برای مدیران ورزش کشور

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: برای اولین بار قرار است سندی واحد برای مدیران در ورزش داشته باشیم. برای یک خروجی خوب نباید عجله کنیم، زیرا این سند خیلی جامع است و زیست بوم‌ها با یکدیگر تقاوت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی میرجلیلی سه‌شنبه (۲۱ آذرماه) در جلسه کرسی آزاد اندیشی و نظریه پردازی ورزش استان اصفهان، اظهار کرد: نشست خوبی در خصوص حکمرانی ورزش بود، همه اساتید دانشگاهی، مدیران ورزشی و ورزشکاران که دغدغه ورزش را داشتند، در این جلسه حضور پیدا کردند. باید یک نقشه راه منسجم و برنامه عملیاتی متناسب با زیست بوم استان‌ها برای ورزش کشور داشته باشیم. مقام معظم رهبری بارها در صحبت‌های خود گفتند میز و صندلی مدیران برای خدمت به مردم است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اینکه ورزش یکی از این عرصه‌هایی است که در آن باید به مردم خدمت کرد، برای محقق شدن این هدف نظام، انسجام نیاز است، افزود: نتیجه جلسات متعدد نقد و ارائه راهکار یک سند بزرگ می‌شود که نظام اساسی ورزش را تکمیل می‌کند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز قرار شد بر اساس زیست بوم هر استان کارگروه‌های ورزشی تشکیل شود همراه با این کارگروه‌ها و اعضای هیئت اندیش ورزش بسیج کل کشور جلساتی به صورت شورای عالی در اصفهان خواهیم داشت که نتیجه آن یک سند واحد برای مدیریت ورزش کشور است.

میرجلیلی با اعلام براینکه این جلسات در ورزش کل کشور تأثیر دارد و به دنبال پیشرفت مدیریت در ورزش هستیم، خاطرنشان کرد: همه مدیران برای خدمت آمده‌اند، اما با بعضی از موانع و چالش‌ها آشنا نیستند. برای اولین بار قرار است سندی واحد برای مدیران در ورزش داشته باشیم که برای یک خروجی خوب نباید عجله کنیم زیرا این سند خیلی جامع است و زیست بوم‌ها با یکدیگر تقاوت دارند. اگر جلسات کارگروه‌ها متداوم باشد، طی یکسال به سند می‌رسیم که یک سند واحد برای مدیریت ورزش نیاز داریم.

تدوین نخستین سند واحد برای مدیران ورزش کشور

سردار عمومهدی، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در خصوص این نشست گفت: اگرهمه جهانیان بر اساس مدل ما رفتار کنند و تمام نیازها و خواسته های یک انسان برطرف شود، انسان به آرامش کامل می‌رسد و درارتباط با تعامل آن با مردم جهان آن شیوه‌های خوب حکمرانی را می‌تواند پیاده کند.

وی با بیان اینکه ما بتوانیم یک حکم را خوب در جهان ارائه دهیم باید دولت اسلامی داشته باشیم، اظهارکرد: تشکیل جامعه اسلامی همزمان با تشکیل دولت اسلامی است که تمام کارهای شیوه حکمرانی و اداره کردن جامعه اسلامی در همه نقاط کشور حاکم شود باید یک دلیل داشته باشیم که وقتی قرار است به تمام جهان نشان دهیم که در دوران ظهور حضرت حجت (عج) مدلی را در جهان ارائه دهیم که اگرهمه جهانیان بر اساس مدل ما رفتار کنند و تمام نیازها و خواسته های یک انسان برطرف شود، انسان به آرامش کامل می‌رسد و درارتباط با تعامل آن با مردم جهان آن شیوه‌های خوب حکمرانی را می‌تواند پیاده کند.

تدوین نخستین سند واحد برای مدیران ورزش کشور

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه سازمان بسیج مستضعفین سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج را به تایید و تصویب مقام معظم رهبری رساند، یک کارگروهی را ذیل بسیج اقشار به نام" کارگروه تحقق دولت اسلامی"تعریف کردند، افزود: اقشار ما موظف شدند در حوزه کاری خود برای تحقق حکمرانی تحقق و دولت اسلامی هیئت اندیشه‌ورز تشکیل دهند و با استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز نسبت به نقد و بررسی نظام حاکم در آن قشر پیشنهاد و ارائه الگو برای بهتر و شدن و بهبود شرایط ایده دهند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تخصصی ورزش در جهان موضوعات و مسائل بسیاری وجود دارد، تاکیدکرد: اگر بتوانیم در استان اصفهان به یک مدل خوبی در حوزه حکمرانی ورزش برسیم و نتیجه آن را دنبال کنیم، احتمالاً می‌توانیم یک ایده و الگوی خوبی در این حوزه هم برای هیئت‌های خود و نیز طی‌کردن مسیری را داشته باشیم که بقیه کشورها از ما الگو برداری کنند.

کد خبر 711564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.