آتش مصدومیت به جان سردار آزمون افتاد /تیم ملی فدای تیم ژوزه مورینیو نشد!

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اس رم علی‌رغم مصدومیت در بازی شب گذشته مقابل فیورنتینا، پس از انجام آزمایش ام.آی.آر مشخص شد مشکل چندانی ندارد و نگرانی تیم ملی فوتبال کشورمان را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار آزمون ستاره ایرانی جالوروسی که پیش از این در ۹ مسابقه سری‌آ ایتالیا همواره به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و یک گل مقابل لچه به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تیمش در این فصل تأثیرگذاری داشت، هفته قبل در برابر ساسولو زودتر از همیشه به زمین آمد و از شروع نیمه دوم به ترکیب رم اضافه شد و در ترکیب تیم خود درخشید اما در جدال با فیورنتینا بازهم در جمع ۱۱ نفر قرار نگرفت.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ. اس رم ایتالیا که در هفته‌های اخیر به یک بازیکن کلیدی در ترکیب رم تبدیل شده بود، در جریان بازی شب گذشته جالوورسی مقابل فیورنتینا و بعد از مصدومیت زودهنگام پائولو دیبالا در همان نیمه‌اول به جای مهاجم آرژانتینی وارد زمین شد.

آتش مصدومیت به جان سردار آزمون افتاد /تیم ملی فدای تیم ژوزه مورینیو نشد!

سردار آزمون که به استفان الشعراوی و آندره بلوتی ترجیح داده شد و با نظر مورینیو جای دیبالا را در ترکیب رم مقابل فیورنتینا گرفت، به‌خاطر گرم نکردن مناسب قبل از حضور در زمین خیلی زود احساس مصدومیت کرد و در دقیقه ۳۲ روی زمین افتاد اما به بازی برگشت و با انگیزه و تلاش زیاد کارش را دنبال کرد.

سردار در مدت زمان حضور خود در زمین جزو بازیکنان خوب رم بود تا اینکه یک بدشانسی بزرگ به سراغ وی آمد؛ در دقیقه ۵۶ بازی بود که سردار مجدداً دچار مصدومیت جدی شد. آزمون ابتدا دقایقی بیرون از زمین مشغول درمان آسیب‌دیدگی‌اش شد و در حالی‌که به نظر می‌رسید همان‌موقع باید تعویض شود، با اصرار خودش به بازی برگشت. با این حال همان‌طور که از نوع مصدومیت او مشخص بود، ستاره ایرانی نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه ۶٢ تعویض شد.

آتش مصدومیت به جان سردار آزمون افتاد /تیم ملی فدای تیم ژوزه مورینیو نشد!

پس از این مسابقه و مصدومیت نگران‌کننده پائولو دیبالا و سردار آزمون به عنوان دو مهاجم تعیین‌کننده جالوروسی، اسکای ساعاتی بعد، از دوری ۲۰ روزه ستاره ایرانی رم خبر داد، تا کمی از نگرانی فوتبال‌دوستان ایرانی کم شود اما عصر امروز خوشبختانه بعد از انجام ام. آر. آی مشخص شد که مصدومیت سردار آزمون جدی نیست و مهاجم ایرانی جالوورسی به بازی بعدی آ. اس رم مقابل بولونیا می‌رسد.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۳ آسیا تا کمتر از یک‌ماه دیگر آغاز می‌شود و بی‌شک آمادگی سردار آزمون می‌تواند نقش بسیار زیادی در موفقیت تیم ملی در این مسابقات داشته باشد تا یوزه‌ای ایرانی بتوانند پس از سال‌ها به فینال رقابت‌های قاره‌کهن رسیده و مقام قهرمانی را به‌دست آورند.

کد خبر 711557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.