حرکت رو به جلو در مدیریت شهری اهواز آغاز شده است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهر از مشکلات مختلفی رنج می‌برد، این مشکلات به دغدغه‌هایی برای شهروندان تبدیل شده‌اند که باید ابتدا ریشه‌یابی و سپس رفع شوند، در مدیریت شهری اهواز حرکت رو به جلو آغاز شده که بخشی از ثمرات آن را مشاهده و بخشی دیگر را در آینده خواهیم دید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین ملایی زمانی عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ در آئین بهره‌برداری از پروژه بهسازی و تأمین روشنایی ۱۰ زمین خاکی در سطح شهر اهواز، اظهار کرد: بدن انسان همانند یک سیستم است که موادی که نیاز دارد را جذب و مواد زائد را به روش‌های مختلف دفع می‌کند، یکی از این روش‌ها ورزش است که با تعرق حاصل از آن زائد و مضر برای بدن دفع می‌شوند و نتیجه آن سلامت انسان است.

وی افزود: از آن جایی که ورزش سبب تعادل سیستم بدنی انسان می‌شود، نسخه شفابخش برای بسیاری از بیماری‌ها است به همین دلیل می‌توان ورزش را یک سرمایه‌گذاری در راستای سلامتی انسان دانست.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: آن دسته از جوانانی که در فعالیت‌های گروهی، ورزشی و اجتماعی شرکت می‌کنند انسان‌های سالم و مفیدی هستند که علاوه بر رشد خود سبب رشد جامعه نیز می‌شوند، نگاه به ورزش باید قوی‌تر باشد تا بتوانیم ورزش همگانی و محلات را در سطح جامعه نشر دهیم، مردم باید دغدغه ورزش داشته باشند و در برنامه روزانه آن‌ها قرار گیرد.

ملایی زمانی تاکید کرد: برای اینکه یک جامعه به هدف و نقطه تعالی خود برسد، باید میان مسئولان آن همدلی وجود داشته باشد و همدلی را ایجاد کنند، در غیر این صورت یا نتایج دیربازده خواهند بود یا به اهداف خود نخواهیم رسید.

وی با تاکید بر لزوم همدلی میان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، توضیح داد: شهر از مشکلات مختلفی رنج می‌برد، این مشکلات به دغدغه‌هایی برای شهروندان تبدیل شده‌اند که باید ابتدا ریشه‌یابی و سپس رفع شوند، در مدیریت شهری اهواز حرکت رو به جلو آغاز شده که بخشی از ثمرات آن را مشاهده و بخشی دیگر را در آینده خواهیم دید.

کد خبر 711519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.