مازندران رتبه برتر را در پژوهش‌های آموزشی و دانشگاهی کشور کسب کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از کسب رتبه برتر مازندران در پژوهش‌های آموزشی و دانشگاهی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امید محبی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه برتر استانداری مازندران در جشنواره ملی پژوهش در سطح کشور، اظهار کرد: با توجه به برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش از سوی دو وزارت‌خانه کشور و علوم، اجرای رویداد ملی پژوهش به استان‌ها اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگروهی در همه استان‌ها در قالب ارزیابی عملکرد استان‌ها و محیط‌های دانشگاهی شکل می‌گیرد، افزود: پس از داوری و ارزیابی از نوآوران، فناوران و پژوهشگران بدتر سطح کشور تجلیل به عمل می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از کسب رتبه برتر مازندران در این جشنواره به عنوان دومین سال پیاپی در سطح کشور خبر داد و گفت: این کسب رتبه با مشارکت و ورود نوآوران، فناوران و پژوهشگران در محیط‌های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه مازندران، نوشیروانی بابل، علوم کشاورزی ساری صورت گرفت.

محبی با اشاره به اینکه در این جشنواره توسط استاندار مازندران به نمایندگی از سوی دو وزارت‌خانه علوم و کشور تجلیل به عمل می‌آید، عنوان کرد: علاوه بر آن از دانشگاه مازندران به دلیل فعالیت‌های گسترده در اجرای برنامه‌های پژوهش تجلیل شد.

جمال قاسمی معاون فناوری و پژوهش دانشگاه مازندران نیز با بیان اینکه مازندران به دلیل عملکردهای حجمی یک‌ساله در حوزه پژوهش و فناوری موفق به کسب رتبه برتر در این جشنواره شد، اظهار کرد: در اجرای این برنامه‌ها با تشکیل کارگروهی به ریاست استاندار و دبیری ریاست دانشگاه مازندران در مازندران برنامه‌های متنوعی برگزار شده و گزارش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت مازندران در این جشنواره موفق به کسب رتبه شد و امروز در جشنواره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 711495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.