جشنواره ابوذر بستری مناسب برای تحول در تولیدات رسانه‌ای تراز انقلاب است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با بیان اینکه اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌ها داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: جشنواره ابوذر بستری مناسب برای تحول در تولیدات رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی است.

جواد اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: این جشنواره در قالب‌های گزارش‌های تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، تیتر، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، موشن گرافی، اینفو گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی برگزار شد.

وی افزود: محورهای جشنواره ابوذر استان مرکزی از جمله رشد تولید و مهار تورم، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای و خدمات بسیج و سپاه، امید آفرینی و خبر خوب، جبهه مقاومت، حجاب و عفاف، محیط زیست و مطالبه‌گری فعال، ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان و سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه به‌صورت کامل توسط داوران انجام می‌شود و دبیرخانه جشنواره در استان هیچ‌گونه دخل و تصرفی در حذف آثار و یا اعمال نظر و سلیقه ندارد.

اکرمی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از اردیبهشت ۱۴۰۲ فعالیت خود را با رونمایی از پوستر این جشنواره آغاز کرده است، اضافه کرد: از آثار دریافت شده در هر بخش، سه اثر با رتبه اول تا سوم انتخاب و بررسی و داوری آثار توسط هشت داور از خارج از استان مرکزی انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد حس رقابت سالم برای بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی و ایجاد همگرایی و انسجام در میان اصحاب رسانه و پرورش خبرنگار تراز انقلاب دانست و تصریح کرد: نظام رسانه‌ای انقلاب به ابوذرهای زیادی نیاز دارد، ابوذر بهترین الگو برای جریان رسانه است چراکه نماد صداقت، حق گویی و راست‌گویی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی افزود: امروز ابزار جنگ شناختی دشمن رسانه است؛ بنابراین نیاز به فاعلیت رسانه‌ای داریم.

اکرمی گفت: جشنواره ابوذر بستری مناسب برای تحول در تولیدات رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی است و این حرکت فرهنگی به نوعی لبیک به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب در برابر دشمنان نظام اسلامی بویژه دنیای استکبار خواهد بود.

کد خبر 711456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.