مهران مدیری و رامبد جوان جرئت ورود به تلویزیون را ندارند!

مدیر شبکه ۴ سیما با تکذیب شایعه ممنوع‌الکاری سلبریتی‌ها در تلویزیون گفت: سروش صحت، مهران مدیری و رامبد جوان هیچ‌کدام از صداوسیما حذف نشده‌اند، بلکه به دلیل تفتیش عقاید روشنفکران جرئت نمی‌کنند به تلویزیون بیایند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین شاهمرادی شامگاه دوشنبه _بیستم آذر_ در برنامه جام‌جم شبکه یک سیما با بیان اینکه چهره‌ها هیچ‌گاه از تلویزیون حذف نشده‌اند، اظهار کرد: سروش صحت، مهران مدیری و رامبد جوان هیچ‌کدام از صداوسیما حذف نشده‌اند، بلکه به دلیل تفتیش عقاید روشنفکران جرئت نمی‌کنند به تلویزیون بیایند.

وی افزود: تلویزیون هیچ‌کدام از این اسامی را برای برنامه‌سازی منع نکرده است، بلکه آن‌ها به خاطر نظام تفتیش عقاید روشنفکران جرئت کار کردن ندارند؛ نظام روشنفکری که داعیه آزادی بیان و گفت‌وگو را دارد، به‌دنبال تک‌تک مواضع افرادی که خودشان نمی‌پسندند، می‌گردد تا آن‌ها را وادار به پاسخگویی کند؛ چرا احسان علیخانی نمی‌تواند برنامه بسازد؟ نه فقط بازیگران و سکولاریسم مسلح در خیابان و فضای مجازی، حتی برخی سیاست‌مداران هم در دوره‌هایی به این شکل بوده‌اند.

مدیر شبکه چهار سیما با اشاره به ادعای مدعیان خفقان در صداوسیما خاطرنشان کرد: با فضایی مواجهیم که گویی صداوسیمایی وجود دارد که فضا را بسته است و جماعتی بیرون وجود دارند که حرف‌های نگفته‌ای از سینه‌شان سرریز می‌کند و صداوسیما آن‌ها را پخش نمی‌کند، در حالی که اینگونه نیست.

محمد قوچانی، مدیر مسئول مجله آگاهی نو نیز در این برنامه گفت: روزبه‌روز از اقتدار و نفوذ فرهنگی سازمان صداوسیما کاسته شده است و امروز صداوسیما در بغرنج‌ترین وضعیت تاریخی خود قرار دارد که البته محدود به دوره مدیریت فعلی نیست.

وی با بیان اینکه من دو نقد به صداوسیما دارم، افزود: نقد نخست محتوایی و نقد دوم ساختاری است، در بخش مربوط به محتوا معتقدم که صداوسیما امپراتوری بزرگی است و فکر نمی‌کنم هیچ رسانه‌ای قابل مقایسه با صداوسیما باشد؛ رسانه‌های کوچک در تقابل با رسانه‌های بزرگ مثل صداوسیما بسیار ناچیزند.

منبع: فارس

کد خبر 711449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.