عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آذر

در این بسته خبری از تعریف ۸۰ پروژه عمرانی در مناطق کم برخوردار در قم تا اورهال ۵۰ دستگاه واگن متروی پایتخت و وانت‌بارهای میوه فروش یاسوج ساماندهی می‌شوند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اورهال ۵۰ دستگاه واگن متروی پایتخت

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امسال ۵۰ دستگاه واگن مترو اورهال (تعمیر اساسی) شده است، گفت: حفاری بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران نیز تا ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهری مشهد در اولویت است

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهری که از دوره‌های قبل آغاز شده در اولویت و مورد تاکید است، در این راستا برای اجرای تقاطع چند سطحی آزادگان مشهد رقمی در حدود ۶ هزار میلیارد ریال توسط این شورا تصویب و پرداخت شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آذر

جرم‌انگاری ساخت‌وساز غیرمجاز، مطالبه شهرداری‌ها از سران سه قوه

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: در راستای مطالبه رفع موانع ساخت‌وساز مسکن، نامه‌ای با امضای شهرداران کلانشهرها خطاب به سران قوای سه‌گانه کشور تنظیم و خواستار جرم‌انگاری ساخت و ساز غیرمجاز شدیم.

نقش‌آفرینی هیئت‌های مذهبی و اصناف در ایام فاطمیه پررنگ بوده است

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نقش‌آفرینی هیأت‌های مذهبی و اصناف در ایام فاطمیه پررنگ بوده و این مشارکت مردمی شایسته تشکر است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آذر

فعالیت ۲ گرم‌خانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در مشهد

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از فعالیت دو گرم‌خانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در مشهد خبر داد.

تعریف ۸۰ پروژه عمرانی در مناطق کم برخوردار در قم

مجید متین فر، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از تعریف ۸۰ پروژه عمرانی در مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیرمجاز در قم خبر داد.

وانت‌بارهای میوه فروش یاسوج ساماندهی می‌شوند

حامد رهبر، معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی وانت بارها دست‌فروش و میوه فروش توسط شهرداری یاسوج به دلیل ایجاد سد معبر و مزاحمت برای شهروندان و تردد خودروها خبر داد.

کد خبر 711445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.