اضافه شدن ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری گرگان

شهردار گرگان گفت: تا پایان سال، ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری گرگان با هدف خدمات‌دهی بهتر افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان سید محمدرضا سید النگی بعد از ظهر امروز _ سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ضرورت استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال جاری به ناوگان حمل‌ونقل شهری گرگان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال آینده ۴۰ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل اضافه می‌شود، افزود: امیدواریم شهروندان زمان کمتری را در انتظار اتوبوس بمانند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: تعداد اتوبوس‌های فعال شهرداری گرگان ۸۰ دستگاه است و این اتوبوس‌ها همه روزه در خدمت شهروندان هستند.

سیدالنگی زمان انتظار شهروندان برای اتوبوس را تا پیش از این ۳۰ دقیقه اعلام کرد و ادامه داد: با افزودن این ۱۰ دستگاه اتوبوس زمان انتظار شهروندان به کمتر از ۲۰ دقیقه در ایستگاه‌های اتوبوس خواهد رسید.

وی از فعالیت اتوبوس‌ها در روزهای تعطیل تنها در محور گردشگری ناهارخوران از میدان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: با توجه به نوع استقبال شهروندان این خدمات سال‌ها است که در روزهای تعطیل ارائه می‌شود.

شهردار گرگان از راه‌اندازی ایستگاه نظارت و بازرسی خطوط در میدان وحدت گرگان خبر داد و اضافه کرد: شهروندان در صورت شکایت می‌توانند به صورت حضوری یا از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۳۳۸۲۸ موضوع مورد نظر خود را گزارش دهند.

کد خبر 711442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.