خدمات‌رسانی ۹۱۰ اکیپ انتظامی و امدادی در آستانه فصل زمستان

استاندار مرکزی گفت: زمستان سال جاری ۹۱۰ اکیپ انتظامی، امدادی و خدماتی آماده ارائه خدمت به مسافران هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ در رزمایش انتظامی‌ترافیکی زمستانه استان مرکزی اظهار کرد: انتظار می‌رود پلیس رفتار رانندگان را با جدیت رصد و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ، در مسیرهای لغزنده جلوگیری کند.

وی افزود: از شهروندان انتظار می‌رود با رعایت قوانین و به همراه داشتن زنجیر چرخ در مواقع مورد نیاز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و پلیس هم باید با متخلفان برخورد کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه عزم دولت در زمینه حذف همه نقاط حادثه‌خیز جدی است، تصریح کرد: بر اساس اعلام معاون اول رئیس‌جمهور تا سال آینده باید همه نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود، ۳۵ نقطه حادثه‌خیز استان مرکزی طی دو سال اخیر اصلاح شده است و نقاط باقی‌مانده نیز تا سال آینده اصلاح خواهد شد.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه سال جاری با همت مسئولان و دستگاه‌های مرتبط استان در بالاترین سطح آمادگی برای زمستان قرار داریم، اضافه کرد: هزار و ۲۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی روستایی در دو سال اخیر اصلاح و بهسازی شده است.

هوشمندسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در استان مرکزی

سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: در حوزه راه و راهداری و رفع نقاط حادثه‌خیز و هوشمندسازی درون و برون شهرها اقدامات خوبی انجام شده است که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: اگر توفیقی حاصل می‌شود، همه در آن نقش دارند و اگر مشکلی رخ می‌دهد هم همه باید برای رفع آن تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کاهش شش درصدی تصادفات منجر به فوت افزود: تعداد فوتی‌های تصادفات در هشت ماه سال جاری، ۳۱ کشته کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.

رفیعی‌کیا گفت: تعداد مجروحان تصادفات جرحی نیز در این مدت به تعداد ۴۶۸ نفر کاهش یافته است که نشان از عزم و اراده رانندگان در حوزه بهبود فرهنگ رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیکی است.

وی از شهروندان درخواست کرد که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش کلیدی خود را در کاهش تصادفات ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی رتبه سوم تردد جاده‌ای را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: عزم همه دستگاه‌ها و مسئولان بر این است که با تمام توان برای داشتن معابر ایمن تلاش کنند.

در این رزمایش خودروهای دخیل در طرح انتظامی ترافیکی زمستانه استان مرکزی از مقابل جایگاه عبور و در محل‌های خدمتی خود مستقر شدند.

کد خبر 711415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.