کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق موادمخدر با کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در دو عملیات مقتدرانه پلیس موادمخدر استان در زاهدان و شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل دو محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای باند سازمان‌یافته‌ای که قصد انتقال موادمخدر از شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندها که با پنج دستگاه خودروی سواری در حال جابه‌جایی محموله‌های موادمخدر در محورهای فرعی شهرستان‌های موصوف بودند را شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس پس از رصد و تعقیب و مراقبت خودروهای حامل موادمخدر، دستور ایست را صادر کردند، خودروها بدون توجه به ایست پلیس، قصد متواری شدن را داشتند و مأموران پلیس با اقدامات پلیسی و به موقع خودروها را متوقف کردند.

جلیلیان با اشاره به توقیف پنج دستگاه خودرو و دستگیری هشت قاچاقچی موادمخدر در این عملیات‌ها تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تُن حشیش و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

کد خبر 711363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.