مشارکت حداکثری شهروندان اصفهانی در پویش «به نام شهید»

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با قدردانی از مشارکت حداکثری شهروندان اصفهانی در پویش«به نام شهید» گفت: از شش هزار معبر با نام شهدا در این کلان‌شهر حدود چهار هزار مورد به تصاویر این عزیزان مزین شد، اما دو هزار تابلو بلاتکلیف مانده بود که هم‌اکنون با اجرای پویش تکلیف ۵۰ درصد آن‌ها مشخص شد.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پویش «به نام شهید» از بیستم آبان آغاز شد و تا بیستم آذر ادامه داشت، اظهار کرد: شهروندان استقبال خوبی از این پویش داشتند که در این زمینه از تمام مردم شهیدپرور اصفهان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: از شش هزار معبر با نام شهدا در این کلان‌شهر حدود چهار هزار مورد به تصاویر این عزیزان مزین شد، اما به دلیل تشابه نام‌خانوادگی و در دسترس نبودن نام کوچک دو هزار تابلو بلاتکلیف مانده بود که هم‌اکنون با اجرای پویش بزرگ «به نام شهید» تکلیف ۵۰ درصد آن‌ها مشخص شد.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به فرایند نهایی پویش «به نام شهید» گفت: پس از مشارکت‌های مردمی، اسامی برای راستی‌آزمایی در اختیار اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهد گرفت و پس از آن دبیرخانه شورای نام‌گذاری معابر و اماکن شهری، این اسامی را به سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ارجاع خواهد داد تا اقدامات لازم برای چاپ و نصب تابلوها انجام شود.

وی تصریح کرد: تاکنون اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان همکاری خوبی داشته‌اند، که امیدواریم در ادامه این فرایند نیز همچون موارد گذشته با سرعت انجام گیرد.

امینی با بیان اینکه این پویش به‌خوبی در اکثر کانال‌ها و شبکه‌های مجازی انتشار و پوشش خبری آن در اکثر رسانه‌ها انعکاس پیدا کرد، افزود: استقبال بسیار خوب شهروندان اصفهانی موجب شد تا بر آن شویم که برای افرادی که نتوانسته‌اند در این پویش شرکت کنند، از طریق مراجعه به سامانه نام‌گذاری به نشانی name.isfahan.ir مشخصات تکمیلی و عکس آن شهید را ارسال کنند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص نام‌گذاری معابر به نام شهدا تصریح کرد: همانگونه که رهبری در این زمینه مطرح کرده‌اند «شهر باید مزین شود به نام شهیدان، به یاد شهیدان؛ شوراهای شهر در شهرهای مختلف بدانند که با اسم چه کسانی این شهر مفتخر می‌شود، چه افتخاری برای یک شهر، برای یک خیابان برای یک کوچه و یک گذر، بالاتر از اینکه نام شهید بزرگی، نام یک انسان فداکار بر روی آن گذاشته شود»، پس وظیفه خود دانستیم که هر آنچه در توان داریم را در این راه و برای این بزرگ مردان انقلاب به‌کار بگیریم و همین نگاه موجب شد امروز به نقطه مورد انتظار برسیم.

کد خبر 711343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.