توقف ژیل‌ویسنته در شب پاگشای علی علیپور / رهایی مهاجم ایرانی از کمند مصدومیت طولانی‌مدت

تیم فوتبال ژیل‌ویسنته در هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال در کسب پیروزی ناکام بود، اما قرار گرفتن علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته پس از یک‌ سال در ترکیب ابتدایی تیم، مهم‌ترین نکته بازی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال ژیل‌ویسنته که علی علیپور، مهاجم ایرانی در آن عضویت دارد، در آخرین مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۳:۴۵ شب گذشته _دوشنبه بیستم آذر_ (به‌وقت ایران) در ورزشگاه سیداده ده‌بارسلوس مقابل تیم رده ششمی موریرنسی قرار گرفت و به نتیجه تساوی رضایت داد.

علی علیپور که هفته گذشته نخستین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر پرتغال را با حضور تعویضی مقابل اسپورتینگ‌لیسبون تجربه کرد و حدود ۱۰ دقیقه در زمین بود، شب گذشته به ترکیب اصلی تیم خود رسید و از ابتدا در برابر موریرنسی به میدان رفت.

توقف ژیل‌ویسنته در شب پاگشای علی علیپور / رهایی مهاجم ایرانی از کمند مصدومیت طولانی‌مدت

مهاجم ایرانی تیم فوتبال ژیل‌ویسنته آخرین‌بار در بیست‌وسوم بهمن‌ ۱۴۰۱ حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرده و مقابل فامالیکائو به میدان رفته بود و پس از گذشت ۳۰۲ روز از آن اتفاق تلخ و پارگی رباط‌صلیبی که باعث جراحی‌شدن پای وی و دوری طولانی‌مدت از میادین فوتبال، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی بازگشت و در برابر موریرنسی قرار گرفت.

ژیل‌ویسنته که طی پنج هفته گذشته لیگ برتر پرتغال نمایش ضعیفی داشت و دو تساوی و سه شکست در کارنامه‌اش به ثبت رسیده بود، با انگیزه زیادی وارد مسابقه خانگی مقابل موریرنسی در حضور ثابت علی علیپور شد و توانست خیلی زود به گل برسد. پدرو تیبا در دقیقه شش از روی نقطه پنالتی دروازه تیم موریرنسی را با شوت محکم باز کرد و گل اول بازی را برای ژیل‌ویسنته به ثمر رساند که این گل تا پایان نیمه‌اول پابرجا ماند.

توقف ژیل‌ویسنته در شب پاگشای علی علیپور / رهایی مهاجم ایرانی از کمند مصدومیت طولانی‌مدت

علی علیپور در دقیقه ۶۲ از ترکیب ژیل ویسنته بیرون رفت که موریرنسی پس از این تغییر و ادامه حملات صاحب یک ضربه پنالتی شد و در دقیقه ۸۳ توسط آندره لوئیز به گل رسید. تیم ژیل ویسنته با دریافت گل در لحظات پایانی، با تساوی یک بر یک خانگی مقابل موریرنسی و ناکامی در کسب پیروزی برای ششمین بازی پیاپی، ۱۲ امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

یاران علی علیپور امیدوار بودند پس از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی، مقابل موریرنسی به برتری دست پیدا کنند تا ۱۴ امتیازی شوند و به رده دوازدهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کنند. با این وجود نتوانستند در برابر موریرنسی نتیجه قابل‌قبول و مناسبی کسب کنند تا ناکامی ژیل‌ویسنته بیشتر از بازگشت علی علیپور به ترکیب اصلی به چشم بخورد.

کد خبر 711330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.