رشد ۵ برابری بودجه شهرداری بروجرد

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری بروجرد گفت: با پیگیری‌های شهردار و شورای اسلامی شهر بروجرد، بودجه ۲۰۰ میلیاردی این شهرداری به هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

محمود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان اظهار کرد: با آغاز به کار دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و انتخاب شهردار بروجرد، ارائه خدمات مطلوب به همشهریان بروجردی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری، ساماندهی تپه شهدای گمنام و دریاچه زیبای فدک از مراکز مهم تفریحی و گردشگری شهر بروجرد است.

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: روکش آسفالت به مساحت یک میلیون و هفتصد هزار مترمربع در سطح شهر و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر که با همت و تلاش همکاران و رهنمودهای شهردار بروجرد در خصوص وصول مطالبات و حقوق قانونی شهرداری و پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر انجام شده است.

گودرزی اضافه کرد: همین امر سبب شد بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بروجرد به هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: این امر مگر با تلاش همکاران، پیگیری‌های مستمر شهردار و شورای اسلامی شهر محقق نمی‌شود و انتظار می‌رود شهروندان با پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و شهر بروجرد یاری کنند تا خدماتی بهتر از گذشته در شهر بروجرد داشته باشیم.

کد خبر 711325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.