ایجاد مشوق‌های لازم برای  نوسازی بافت‌های فرسوده شهری لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم ایجاد مشوق مشوق‌های لازم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احمدرضا دالوند در سی و چهارمین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن که به ریاست روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی عملکرد و مشکلات پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت توپوگرافی و کشاورزی اراضی منطقه تأمین زمین یکی از مهم‌ترین مشکلات طرح نهضت ملی استان است که در این جلسه به صورت شهر به شهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از اراضی مستعد سایر دستگاه‌ها طی هفته جاری از طریق برگزاری جلسات اراضی مورد نیاز تأمین و در اختیار اجرای طرح قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره تسهیلات خود مالکی طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: با تاکید رئیس جمهور بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات خود مالکی به متقاضیان استفاده از طرح امتناع می‌کنند برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی به ایجاد مشوق‌های لازم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهید توسط شهرداری‌ها تاکید و اضافه کرد: بسته‌های تشویقی با قید فوریت در جلسات و مراجع قانونی مصوب می‌شود تا مالکین بتوانند به راحتی املاک خود در محدوده‌های بافت فرسوده را نوسازی کنند.

کد خبر 711321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.