اصفهان قطب دانش‌بنیان و گردشگری شود / تاثیر انرژی‌های تجدیدپذیر در کاهش آلودگی هوا

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان را به‌عنوان قطب صنعتی می‌شناسند، در حالی که می‌توانیم قطب دانش‌بنیان و گردشگری باشیم و باید به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _دوشنبه بیستم آذر_ در جلسه هم‌اندیشی آلودگی هوا اظهار کرد: مطالبه‌گری‌ها باید به‌طور حتمی هم‌صدا و در یک راستا باشد تا بتواند نقطه‌زن کند.

وی افزود: وقتی مطالبه‌گری‌ها هم‌راستا باشد، هر کس در هر جایگاه به یک هدف فکر می‌کند، هر بازیگر شهری باید به وظیفه خود عمل کند و در کنار آن مطالبه‌گر باشد و در نهایت در کنار سایر دستگاه‌ها اقدام کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکل آلودگی هوا را بیشتر درون استان پیگیری می‌کنیم، باید صدای خود را به خارج از استان نیز برسانیم.

کلاهدوزان تاکید مرد: نکته دیگر این است که اصفهان را به‌عنوان قطب صنعتی می‌شناسند، در حالی که می‌توانیم قطب دانش‌بنیان و گردشگری باشیم و باید به این سمت حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: موتورسیکلت‌ها آلایندگی زیادی دارند و در صورتی که طرح استفاده از موتورسیکلت‌های برقی را تبلیغ کنیم، اقدام مناسبی است که جلسات بیشتری و تسهیلات و امکانات نیاز دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه استفاده از انرژی‌های پاک می‌تواند اثرگذار باشد و باید از آن استفاده مطلوب کرد، ادامه داد: پویش‌هایی را می‌توان در راستای تحقق شهر خورشیدی مورد استفاده قرار داد.

کد خبر 711314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.