تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل بر توسعه فرهنگ قرآنی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل بر توسعه فرهنگ قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، ابراهیم محمدپور امروز _دوشنبه بیستم آذر_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل با محوریت برگزاری همایش کتابت وحی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری برای اعتلای هنر خوشنویسی و فرهنگ قرآنی آماده هرگونه همکاری است، اظهار کرد: ترویج خوشنویسی و نمایشگاه‌های علوم قرآنی و کتابت قرآن برای شناساندن و آشنایی نسل جوان با معجزه الهی نیاز جامعه اسلامی است و به نوعی سبب تقویت فرزندان ما می‌شود.

وی افزود: خوشنویسی یکی از هنرهایی ارزنده‌ای است که از گذشته تاکنون علاقمندان زیادی داشته و شورا و شهرداری در اجرای برنامه‌های اینچنینی در راستای تاکید بر زندگی قرآنی و سیره ائمه همواره حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

احمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از انجمن‌هایی که در این دوره از شورا ارتباط خوبی با آن داشتیم انجمن خوشنویسان بوده بیان کرد: در این برنامه فاخر و ارزشمند دو بعد، ترویج فرهنگ خوشنویسی و ترویج فرهنگ قرآنی وجود دارد و حمایت از این گونه برنامه‌ها وظیفه ماست.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خواستار اطلاع‌رسانی گسترده جهت استقبال پرشورتر از همایش کتابت وحی شد و افزود: جذب مخاطب و ترویج این برنامه فرهنگی هنری ضروری است و علاوه بر شورا و شهرداری انجمن خوشنویسان باید به بازوان دیگری نیز تکیه کند.

کد خبر 711310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.