ثبت بیش از ۳۰۰ اقدام و ایده مردمی در طرح ملی شهریاران لرستان

با آغاز ثبت نام درطرح ملی شهریاران لرستان تاکنون ۳۸۰ اقدام و ایده مردمی در سایت این طرح ملی ثبت شده است.

مهرداد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون شهرستان‌های چگنی و سلسله نسبت به سایر شهرستان‌های استان در اجرای این طرح است پیشرو بوده اند و انتظار می‌رود با توجه به مهلت محدود سایر شهرستان‌ها نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: با وجودی که استاندار در چندین دوره برای اطلاع رسانی و اقدام نسبت به ثبت ایده فراخوان عمومی داده است تاکنون برخی مدیران کل استان از جمله صدا و سیما دفتر جذب و سرمایه گذاری اساتید دانشگاه و رئیس بنیاد ملی نخ است همگان ایده‌های خود را ثبت نموده‌اند.

دبیر رویداد ملی شهریاران با اشاره به استقبال لایحه‌های مختلف اجتماعی در ثبت ایده‌ها خاطر نشان کرد: طرح شهریاران یکی از اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم برای تحقق مردمی سازی اموراست که توسط رئیس جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت در بیست و هشتم مرداد رونمایی شد.

لک با بیان اینکه در رویداد ملی شهریاران دولت می‌خواهد وظایفی را که بر عهده دارد توسط حلقه‌های میانی به مردم بسپارد تصریح کرد: در طرح شهریاران به دنبال شناسایی، الگو نمایی، ارزیابی، تجلیل، شتاب دهی و حمایت از ایده‌ها و فعالیت‌های پایه هستیم که متعلق به مسئولان و حلقه‌های میانی است و مقرر شده اقداماتی که طی دو سال گذشته متعلق به دولت بوده و منجر به میدان آوردن مردم شده است شود.

وی اضافه کرد: در این طرح ایده‌ها و اقدامات پس از جمع آو ری در کمیته داوری که متشکل از حلقه‌های میانی، نخبگان، متخصصان ایده و جمعی از مسئولان مربوطه است در کمیته داوری بررسی و در سطح ملی استانی تجلیل می‌شوند همچنین ایده‌هایی که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند به عرصه شتاب دهی و اجرا وارد می‌شود.

مهلت ثبت ایده‌ها تا پایان آذرماه تمدید شده و تمامی حلقه‌های میانی و مسئولان می‌توانند نسبت به ثبت ایده و اقدامات اثرگذار خود در راستای حل مسائل تخصصی محلی و ملی در پایگاه اینترنتی شهریاران اقدام کنند.

کد خبر 711307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزانه روزبهانی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    تمام کسانی که به هر دلیلی در ندامتگاهها هستند تا آزادیشون از زندان به صورت اجباری حداقل روزی دوساعت فقط ادبیات فارسی براشون تدریس بشه برا تطهیر ولطافت روح جسم وذهنشون چون ادبیات فارسی امیخته با ایات قرانی هست حتمارتاًیر گذار وانسان ساز هست
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    از دولت محترم جمهوری اسلامی تقاضا دارم مجرمین زیر سی سال رو که محکوم به اعدام شدن تخیف مجازات بدن چون این انسانها هنوز به بلوغ فکری نرسیدن واز روی نادانی وجهالت دوران جوانی مرتکب جرم وجنایت میشن
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    به منظور ارج نهادن به مقام شامخ زن عکس از زنان بزرگ ایران برروی سکه های طلا نقش ببنده