ثبت ۱۵۷۸۱ تولد و ۸۱۹۶ فوتی در کرمانشاه از ابتدای سال جاری

معاون ثبت احوال استان کرمانشاه از ثبت ۱۵ هزار و ۷۸۱ تولد در کرمانشاه از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه حسین نظری امروز _ دوشنبه بیستم آذرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان ولادت‌های هشت ماه گذشته از سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۱۵ هزار و ۷۸۱ یک مورد نوزاد در استان کرمانشاه متولد شدند.

وی افزود: از مجموع ولادت‌های انجام شده در هشت ماه گذشته تعداد هفت هزار و ۴۷۲ مورد دختر و هشت هزار و ۳۰۹ مورد پسر بوده که نسبت جنسی یکصد و یازده برآورد شده یعنی به ازای هر یکصد و یازده نوزاد پسر یکصد نوزاد دختر متولد می‌شود.

معاون ثبت احوال استان کرمانشاه بیان اینکه که در هر ساعت ۲.۷ تولد در استان کرمانشاه انجام می‌گیرد، افزود: بر اساس مجموع تعداد ولادت‌ها به طور میانگین در هر روز ۶۶ تولد و یا به عبارتی در هر ماه یک هزار و ۹۷۳ نوزاد متولد می‌شود.

وی ادامه داد: اسامی آیهان، آراد، شاهان، کارن و محمد برای نوزادان پسر و ماهلین، اوین، دلوین، نورا و رستا برای نوزادان دختر از ابتدای سال جاری بیشترین و پر تکرارتربن نام‌های استفاده شده در کرمانشاه بوده است.

نظری همچنین به فوت هشت هزار و ۱۹۶ نفر در طی هشت ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بر همین اساس در هر ساعت ۱.۴، هر روز ۳۴ متوفی ثبت شده که مجموعاً در هر ماه یک هزار و ۲۵ نفر گواهی فوت صادر شده است.

وی بیان کرد: از مجموع فوتی‌ها در هشت ماه گذشته تعداد چهار هزار و ۸۵۲ فوتی آقا و مابقی خانم بودند که نسبت جنسی فوتی‌های ۱۴۵ بوده یعنی در مقابل هر ۱۴۵ فوتی آقای یکصد نفر خانم فوت شدند.

کد خبر 711258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.