پروژه تصفیه‌خانه آبیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به پیشرفت حدود ۹۰ درصدی تصفیه‌خانه آبیک گفت: ۱۰ سال از اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک می‌گذرد و هم اکنون با تلاش مسئولان ارشد شهرستان این پروژه به ایستگاه آخر رسیده است.

مهدی رجحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، درباره مشکل کمبود زمین اجرای نهضت کلی مسکن در شهرستان آبیک اظهار کرد: یکی از مسائل مهم شهر آبیک کمبود زمین است، در اراضی مختلف شهر آبیک از جمله ناحیه ۶، آستان قدس، تعاونی برق و مخابرات و شهرک فردوس مشکلاتی وجود دارد که سبب شده بهره‌برداری از اراضی موجود امکان‌پذیر نباشد و ساخت و ساز جریان ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود زمین، مسئله الحاق زمین در شهر آبیک پیگیری می‌شود، پیگیری‌های ما در راستای حل مشکل زمین‌های موجود است و به دنبال آن در آینده نزدیک کارگروه ویژه استانی با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل و موضوعات با دقت بررسی می‌شود.

معاون استاندار قزوین در ادامه گفت: با حل مشکلات موجود و الحاقاتی که پیگیر آن هستیم چالش زمین در شهر آبیک برای مدت زمان زیادی رفع می‌شود چرا که به دنبال حل این مشکلات، دست مجموعه مدیریت شهری برای توسعه منظم، فنی و اصولی شهر باز می‌شود.

وی همچنین در خصوص پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک با اشاره به پیشرفت حدود ۹۰ درصدی این تصفیه‌خانه تصریح کرد: تسریع در تکمیل و تجهیز پروژه مذکور با توجه به پیگیری مسئولین ارشد استان و شهرستان به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، ۱۰ سال از اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک می‌گذرد و هم اکنون با تلاش مسئولان ارشد شهرستان این پروژه به ایستگاه آخر رسیده است.

کد خبر 711253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.