شهر مهیای ایام فاطمیه می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: با مشارکت گروه‌های مختلف مذهبی و هنری ویژه برنامه تعزیه در کنار مرثیه سرایی و نوحه خوانی، سخنرانی و به همراه برپایی مواکب پذیرایی و فرهنگی در مناطق مختلف سطح شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوزستان حمید رعیتی امروز _دوشنبه بیستم آذر_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تلاش هستیم تا با تقویت مساجد، هیئت‌ها و گروه‌های هنری برنامه‌های مشارکتی متنوعی برای شهروندان برگزار کنیم بر همین اساس در ایام فاطمیه شهرداری اهواز به کمک هیئت‌های مذهبی، مساجد و گروه‌های هنری شهر را برای ایام فاطمیه آماده می‌کند.

وی افزود: به همین منظور با مشارکت گروه‌های مختلف مذهبی و هنری ویژه برنامه تعزیه در کنار مرثیه سرایی و نوحه خوانی، سخنرانی و به همراه برپایی مواکب پذیرایی و فرهنگی در مناطق مختلف سطح شهر اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز تصریح کرد: اولویت اجرای این برنامه‌ها و به طور مشخص ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) در مناطق کم برخوردار است البته تلاش کردیم علاوه بر این مناطق رنگ و بوی فاطمیه در سایر مناطق سطح شهر وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این ویژه برنامه با شش گروه نمایشی همکاری داریم و مراسمات از ۲۱ تا ۲۶ اجرا خواهد شد.

رعیتی پیرامون فضاسازی شهری برای ایام فاطمیه توضیح داد: در فضا سازی شهری اهتزاز ۶ پرچم ۲۰۰ متری، بیش از ۵۰ هزار متر ریسه، ۴ هزار متر پرچم، ۴۰۰ عدد کتیبه خیابانی، بیش از ۲ هزار متر بنر بیلبورد و استرابرد با طراحی پیام فاطمیه نصب می‌شود، در کنار این موارد ۲۰۰۰ عدد کتیبه ویژه مساجد و هیئت‌های مذهبی سطح شهر اهدا می‌شود.

کد خبر 711232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.