مشکل بزرگ گل‌محمدی برای ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی مقابل استقلال

سرمربی تیم پرسپولیس برای دیدار حساس تیمش مقابل استقلال جهت چینش ترکیب اصلی خود دچار مشکلات فراوانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در مهمترین مسابقه فصل فوتبالی کشورمان، تیم‌های پرسپولیس و استقلال پنج‌شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس شرایط سختی برای چینش ترکیب اصلی خود در این بازی خواهد داشت.

به جزء یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی که به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل غایب خواهند بود وحید امیری هم دربی روز پنج‌شنبه را از دست خواهد داد.

امیری که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، علاوه بر دربی به احتمال فراوان بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را هم از دست می‌دهد که این خبر خوبی برای سرمربی پرسپولیس نخواهد بود.

امیری که بعد از مصدومیت در بازی رفت مقابل النصر عربستان روند درمانی خوبی طی نکرده بود، در بازگشت مجدد در بازی با استقلال تاجیکستان مصدوم شد و به همین خاطر در دیدار حساس پرسپولیس مقابل استقلال غایب است.

همچنین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس که چندی پیش مصدوم شده بود شرایط بهتری برای بازی دارد، اما با وضعیت موجود بعید است که یحیی گل‌محمدی از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند و در صورتی که قرار باشد این بازیکن به میدان برود، احتمالاً به عنوان بازیکن جایگزین در دربی حضور پیدا خواهد کرد. این در حالی است که اگر روند بازی به‌گونه‌ای باشد که سرمربی پرسپولیس نیاز به بازی دادن به عالیشاه نداشته باشد به احتمال فراوان او را به میدان هم نخواهد فرستاد تا درباره این بازیکن ریسک نکند.

منبع: فارس

کد خبر 711225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.