ون‌های ویژه معلولان در اصفهان رونمایی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: بهره‌برداری از پنج ون ویژه معلولان در هفته جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه بیستم آذر_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به برنامه «مردم سلام» اظهار کرد: در این برنامه شهروندان بدون واسطه و رودررو با مدیران شهری و شهردار دیدار می‌کنند و دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتقادات خود را منتقل می‌کنند.

وی افزود: در دوره‌های مختلف مدیریت شهری این دیدارهای چهره به چهره انجام می‌شده است، اما در این دوره دیدارها و گفت‌وگوها تنها به صرف یک جلسه و دیدار به پایان نمی‌رسد و طبق قول شهردار اصفهان، سه ماه بعد در همان مکان حضور پیدا می‌کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مرحله نخست حضور در هر منطقه، پیشنهادها و دغدغه‌های شهروندان ثبت می‌شود و به تمام موارد کد پیگیری تعلق می‌گیرد که شهروندان می‌توانند در جریان روند پیگیری مطالبات خود قرار گیرند.

معرک‌نژاد ادامه داد: وظیفه ما این است که در برنامه دوم «مردم سلام» در هر منطقه، پاسخگوی مطالبات مردم باشیم، در واقع به جای اینکه تعداد دیدارها را افزایش دهیم، کیفی‌سازی تحقق درخواست‌ها و نیازها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا کنون در هفت منطقه شهر اصفهان حضور پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: در حال حاضر دور دوم دیدار در بعضی مناطق سپری می‌شود، در این راستا فردا _سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ برای پاسخگویی به مردم منطقه ۱۴ به همراه شهردار اصفهان، مدیر منطقه و تعدادی از مدیران شهری در مسجدالمهدی (عج) حضور خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از پنج دستگاه ون ویژه معلولان و افراد توان‌خواه، خاطرنشان کرد: قرار بود مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این ون‌ها هفته گذشته انجام شود، اما به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات به تعویق افتاد و این هفته رونمایی خواهد شد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه این ون‌ها به‌صورت ویژه تجهیز شده است و با امکاناتی که در اختیار معلولان قرار می‌دهد، تسهیلات و آمدوشد آن‌ها در شهر را آسان‌‎تر می‌کند، ادامه داد: این تعداد ون با نیازها و خواسته‌های معلولان هم‌خوانی ندارد، اما این آغاز اقدامات در این زمینه ست و در مراحل بعدی که ون‌ها را تحویل می‌گیریم، بازهم تعدادی را به این کار اختصاص می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هفته جاری با حضور در سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان رونمایی از این ون‌ها را به‌صورت رسمی آغاز می‌کنیم، گفت: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن و سامانه اعلام شده از این خدمات بهره‌مند شوند و اگر مشکلی وجود داشت نیز از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.‌

کد خبر 711207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.