آماده‌باش شهرداری شهرکرد در آستانه آغاز بارش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: مدیران و نیروهای خدمات شهری با هدف جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

محمدرضا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در هر حوزه کاری نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان هستیم و امید می‌رود در فصل بارش‌ها این همکاری و مشارکت بیشتر انجام شود.

وی افزود: با تمهیداتی که انجام شده است، شهروندان می‌توانند آرامش خاطر کاملی نسبت به آمادگی شهرداری در فصل زمستان داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر آغاز بارش‌ها از چهارشنبه بیست‌ودوم آذر، مسئولان نواحی، پاکبانان و کارکنان خدمات شهری در آماده‌باش کامل هستند.

محمدیان اضافه کرد: در راستای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها سرکشی مجدد از مسیل‌ها و کانال‌ها انجام و در صورت نیاز لایروبی می‌شود.

وی تصریح کرد: طی بارش گذشته شاهد آب‌گرفتگی بعضی کانال‌های سطح شهر بودیم و لایروبی مسیل و کانال‌هایی که با برگ درختان و نخاله و زباله مسدود شده بود انجام شد مسیل‌هایی که نیاز به اقدامات عمرانی و اصلاح داشت نیز با هدف رسیدگی به معاونت عمرانی گزارش شد.

کد خبر 711151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.