عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ آذر

در این بسته خبری از نهایی شدن قرارداد بسته بزرگ برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت تا روکش آسفالت بلوار پژوهش ایلام با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد تومان و آتش‌سوزی ساختمان سومین حریق پرتکرار در یزد است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

حمل عروسک به جای نوزاد شگرد جدید متکدیان در مشهد است

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: حمل عروسک به جای نوزاد شگرگ جدید متکدیان است و حدود ۳۰ درصد متکدیان در این شهر را زن‌ها تشکیل می‌دهند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ آذر

نهایی شدن قرارداد بسته بزرگ برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران از نهایی شدن قرارداد بسته بزرگ برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت خبر داد و گفت: بانک مرکزی نیز برای تأمین بیش از یک میلیارد یورو «ارز» موردنیاز این قرارداد اعلام آمادگی کرده است.

آتش‌سوزی ساختمان سومین حریق پرتکرار در یزد است

سعید پاک سرشت، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد یزد گفت: آتش سوزی ساختمان از نظر فراوانی، یکی از پرتعدادترین عملیات شهر است که در جایگاه سوم بعد از حریق ضایعات و خودرو قرار دارد.

احداث ۱۰۰ بازار جدید میوه و تره بار در تهران

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از احداث ۱۰۰ بازار جدید در مناطق ۲۲ گانه پایتخت طی سه سال (۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳) خبر داد.

روکش آسفالت بلوار پژوهش ایلام با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد تومان

حمید مجیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی ایلام گفت: بهره‌برداری از فاز اول و دوم روکش آسفالت بلوار پژوهش با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

آماده‌باش خدمات شهری برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها

محمدرضا محمدیان، معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: مسئولان نواحی و نیروهای خدمات شهری جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی مجدد معابر و مسیل‌ها در حالت آماده‌باش کامل هستند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ آذر

مدیریت بازارچه ماهی فروشان قشم به شهرداری واگذار می‌شود

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: پیرو تفاهم انجام شده با سازمان منطقه آزاد و نگاه ویژه معاونت فنی و زیربنایی این سازمان به منظور ساماندهی دست فروشان سطح شهر، مدیریت بازارچه ماهی فروشان در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

ستاد برف‌روبی آماده خدمت به شهروندان در مسکن مهر است

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: ستاد برف‌روبی با توجه به شرایط اقلیمی پردیس، هشت هزار تن نمک در جایگاه‌های پنج گانه بویژه در فازهای مسکن مهر ذخیره کرده و مهیای خدمت به شهروندان است.

آسفالت‌ریزی ۱۱ هزار و ۶۲۴ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

شهرداری تبریز طی هفته گذشته از ۱۳ تا ۱۹ آذر با توزیع ۱۱ هزار و ۶۲۴ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد برداشته است.‌

کد خبر 711135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.