برگزاری مزایده ۱۱۸ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی هرمزگان

رئیس‌ کل دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مزایده فروش ۱۱۸ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان به ارزش پایه ۵۳۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص لزوم نظارت مستمر مسئولان قضائی بر وضعیت انبارهای بنادر و گمرکات و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدیدهای مسئولان قضائی استان از این انبارها با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده فروش بخش قابل توجهی از کالاهای متروکه و دپو شده طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ۱۱۸ ردیف از جمله تعدادی خودروی سواری، ماشین‌آلات راهسازی و معدنی و اتوبوس با ارزش پایه ۵۳۱ میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در نتیجه تأکیدات رؤسای قوای مجریه و قضائیه و در نتیجه برنامه‌های انجام شده پس از بازدید ریاست قوه قضائیه از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان، بین سازمان‌ها و اداره‌های مختلف تقسیم کار انجام شد و هر کدام این اداره‌ها و نهادها متناسب با مصوبات و دستورات ایشان وظایفی را بر عهده گرفته‌اند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در نتیجه تعامل خوب استانداری هرمزگان با دستگاه قضائی استان و در نتیجه تلاش مسئولان و کارکنان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی طی دو سال اخیر، فرآیند انتقال و تعیین تکلیف کالاها سرعت خوبی داشته است و بر این اساس امیدواریم در ماه‌های آینده همه کالاهای متروکه از بنادر و گمرکات استان تخلیه و جریان ورود و خروج کالا در این بنادر تسریع شود.

وی اضافه کرد: مزایده شماره ۵۸۶ جهت فروش ۱۱۸ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان از روز بیست‌وسوم تا بیست‌ونهم آذر ۱۴۰۲ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع این مزایده می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه کنند و پس از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خود را از نزدیک ببینند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ثبت قیمت‌های پیشنهادی صرفاً از طریق سامانه الکترونیک دولت به نشانی اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی مذکور و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

کد خبر 711124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.