لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت مردمی/ کسب رتبه چهارم کرمان در ارزیابی شبکه مردمی سازی دولت

استاندار کرمان گفت: ترویج روحیه مردمی و مشارکت در حل مشکلات ظرفیت بی‌نظیری است که باید از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نخستین جلسه رویداد ملی شهریاران ستاد مردمی‌سازی دولت در بخش استانی، اظهار کرد: شبکه مردمی‌سازی دولت کار جدیدی است که باید اقدامات و عملکردهای مثبت آن اطلاع‌رسانی شود.

وی به الگوی موفق طرح مردمی در تعریض جاده روستای استبرق از توابع شهرستان شهربابک اشاره کرد و افزود: مشارکت مردمی در حوزه زیرساختی تجربه جدیدی است که باید معرفی شود.

استاندار کرمان ثبت ایده‌ها و اطلاع‌رسانی از اقدامات گروه‌های مردمی را در رفع مشکلات مناطق مورد تأکید قرار داد و گفت: فعالیت‌های مردمی علاوه بر اینکه هزینه تمام‌شده کار را کاهش می‌دهد، از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدرت نرم ما در شبکه‌سازی اجتماعی است و کار مردمی عمدتاً انگیزه دینی دارد و با تمام توان و ظرفیت انجام می‌شود، گفت: ترویج روحیه مردمی و مشارکت در حل مشکلات ظرفیت بی‌نظیری است که باید از آن استفاده کرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که فرمانداران، دستیاران مردمی‌سازی در فرمانداری‌ها و مدیران کل پیشران در حوزه مردمی‌سازی دولت حضور داشتند، دستیاران مردمی فرمانداری‌های جازموریان، فهرج، قلعه‌گنج و فاریاب، بخشی از اقدامات گروه‌های مردمی را در مناطق روستایی و حل مشکلات ارائه دادند.

شایان ذکر است، استان کرمان در ارزیابی شبکه مردمی‌سازی دولت رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 711060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.