افزایش تعرفه مراکز تفریحی و فرهنگی در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز

نرخ تعرفه‌های مراکز تفریحی، فرهنگی و اجتماعی و بهای خدمات ماشین‌آلات در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، عصر امروز _ یکشنبه نوزدهم آذر_ در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، لایحه شهرداری شیراز، در خصوص بها خدمات استفاده از مراکز تفریحی، فرهنگی و اجتماعی و بهای خدمات ماشین آلات در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با حضور ۱۳ نفر از اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید.

استفاده از مکان‌های گردشگری، تفریحی و باغات تاریخی در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شامل باغ جهان نما، باغ دلگشا، باغ گل‌ها و بوستان خواجوی کرمانی است که بر اساس ماده واحده این لایحه شرح مبلغ ورودی این مکان‌ها برای گردشگران داخلی به ازای هر نفر ۰۰۰‏‏/۱۰۰ و گردشگران خارجی به ازای هر نفر ۰۰۰‏‏/۵۰۰ ریال افزایش یافت.

در تبصره این ماده واحده آمده است نرخ ورودی جهت کلیه مدارس و کودکان زیر پنج سال رایگان است.

گفتنی است در این لایحه همچنین نرخ خدمات ماشین آلات حمل آب جهت آبرسانی به باغات توسط شهرداری افزایش یافت.

مساعدت به آقای محمد خالص حقیقی قهرمان مسابقات جهانی پرورش اندام اسپانیا ۲۰۲۲ به مبلغ پنج میلیارد ریال، مساعدت به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی و پیوند اعضای ابوعلی سینا به مبلغ سی میلیارد ریال و مساعدت در اجرای آسفالت روستای حسن آباد قره باغ از دیگر طرح‌های تصویب شده در این جلسه بود.

کد خبر 711046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.