انهدام باند ۴ نفره سارقان و مالخران اماکن دولتی در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف ۴۰ میلیاردی اموال مسروقه و دستگیری سارقان و مالخران اماکن دولتی توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از پلیس مازندران، علی قیصری اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با سارقان اماکن دولتی و در پی وصول پرونده سرقت از اماکن دولتی، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات گسترده فنی علمی، کارآگاهان طی مأموریتی پس از شناسایی، با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد عمل شدند و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، پس از اخذ دستور قضائی شده طی اجرای چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان شناسایی شده را دستگیر و به یگان دلالت دادند.

وی بیان کرد: سارقان دستگیر شده طی اقدامات تخصصی اطلاعاتی، به سرقت فوق اقرار و اموال مسروقه به ارزش چهل میلیارد ریال نیز کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 711034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.