انعقاد تفاهم‌نامه اجرای بزرگترین پارک جنگلی و ظرفیت گردشگری مازندران

شهردار چالوس با اشاره به عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در خاورمیانه (غرب آسیا) گفت: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس در شمال کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مسعود یعقوبی عصر امروز یکشنبه نوزدهم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پارک جنگلی در منطقه‌ای به مساحت تقریبی شش هزار هکتار جنگل‌های منطقه ورگاویج، خانیکان و پلهم کوتی) احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: مجتمع‌های تفریحی اقامتی که شامل ساخت کلبه‌ها، آلاچیق، شهربازی، محوطه ورزش جوانان و کودکان (اسکیت، تنیس، والیبال و…) در این طرح اجرا خواهد شد.

شهردار چالوس با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای بومیان و درآمد پایدار قابل توجهی برای شهر چالوس در این طرح مطرح است، گفت: این منطقه ویژه و فوق‌العاده می‌تواند علاوه بر خدمات‌دهی به گردشگران داخلی، به عنوان مرکز و مقصد بین‌المللی گردشگری نیز تبدیل شود.

یعقوبی با بیان اینکه استان مازندران در آستانه یک تحول بزرگ هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اقتصاد گردشگری قرار گرفت، اذعان کرد: با اجرای این طرح می‌توان منطقه جنگلی فوق‎الذکر را از حالت بالقوه کنونی به قطب بالفعل اقتصادی گردشگری شمال کشور، تبدیل کرد.

شهردار چالوس در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مدیرکل و معاونین منابع طبیعی غرب مازندران، سازمان جنگل‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، معاونت‌های شهرداری، دیگر مسئولان که شهرداری چالوس را دراین امر مهم یاری کردند، گفت: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس این شهر گل گردشگری شهرهای شمالی شد.

کد خبر 711032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.