شکست تیم والیبال راپید بخارست در دربی رومانی در حضور امیر غفور و علی‌اصغر مجرد

تیم والیبال راپید بخارست دربی رومانی را با نتیجه سه بر یک مقابل دینامو واگذار کرد. امیر غفور و علی‌اصغر مجرد دو بازیکن ایرانی راپید برای این تیم به میدان رفتند و هرکدام ۲۲ و ۱۱ امتیاز کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور رومانی امروز _یک‌شنبه نوزدهم آذر_ برگزار شد و تیم راپید بخارست که امیر غفور باتجربه و علی‌اصغر مجرد جوان دو ستاره ایرانی را در اختیار دارد، در یک بازی حساس و در دربی شهر بخارست با نتیجه سه بر یک مقابل دینامو شکست خورد تا از یک دیدار بزرگ و حساس دست خالی و بدون کسب حتی یک‌امتیاز بیرون بیاید.

در این دیدار تیم دینامو بخارست ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ برد و تنها ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ مقابل یاران امیر غفور و علی‌اصغر مجرد واگذار کرد. امیر غفور قطر پاسور و علی اصغر مجرد سرعتی زن ایرانی باشگاه راپید بخارست در این دیدار حضور داشتند و به ترتیب هرکدام ۲۲ و ۱۱ امتیاز برای تیم خود به‌دست آوردند.

راپید بخارست با این شکست دوباره در بحران قرار گرفت و تا اینجای فصل از ۹ بازی با پنج پیروزی و چهار شکست در رتبه ششم قرار گرفته و این رتبه هم برای آن‌ها چالش‌برانگیر خواهد بود. لازم به‌ذکر است هشت تیم اول لیگ رومانی در پایان دور مقدماتی راهی پلی‌آف خواهند شد تا برای رسیدن به بازی پایانی و کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

شکست تیم والیبال راپید بخارست در دربی رومانی در حضور امیر غفور و علی‌اصغر مجرد

امیر غفور ستاره ۳۲ ساله تیم راپید بخارست رومانی که تا اینجای کار ستاره تیم خود و امتیازآورترین بازیکن لیگ رومانی بوده در بازی هفته گذشته این تیم توسط دراگان کوبیلسکی سرمربی راپید بخارست در بازی مقابل دانشگاه کلوژ به بازی گرفته نشد. البته این غیبت نگرانی‌هایی را به‌وجود آورد که وی هم مانند جواد معنوی‌نژاد دچار مصدومیت شده که آسان‌بودن حریف و استراحت دادن به وی علت این غیبت بوده است.

راپید بخارست که در فصل جاری هزینه زیادی برای تیم خو کرده است، می‌خواهد هر دو جام رومانی را از آن خود کند که در این راه حریفان سرسختی چون آرکادا گالاتی با جواد کریمی و دینامو و استوا بخارست و چند تیم دیگر را پیش‌رو خواهد داشت و تاکنون هم نتایج خیلی‌خوبی کسب نکرده است. ضمن اینکه سرمربیگری تیم راپید بخارست برعهده دراگان کوبیلسکی مربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

کد خبر 711030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.