ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان اردبیل

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بر اساس تفاهمنامه کمیته امداد و سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، عباس نوظهور عصر امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: ۵۰۰ واحد مسکونی از محل تفاهم‌نامه کمیته امداد و سپاه حضرت عباس (ع) در حال ساخت است.

وی افزود: تلاش داریم تا با همکاری‌های گسترده‌تر بتوانیم تمامی این واحدهای مسکونی را در اسرع وقت ساخته و در اختیار مددجویان قرار دهیم.

نوظهور بیان کرد: فعالیت بسیج سازندگی تنها به بخش عمرانی خلاصه نمی‌شود و در سایر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، درمانی و معیشتی نیز همیار کمیته امداد استان اردبیل هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در زمینه اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، شاهد همکاری‌های مناسبی هستیم، گفت: اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و دیگر نوعروسان بی‌بضاعت استان از جمله مهم‌ترین همکاری‌ها با این نهاد است که موجب ازدواج آسان جوانان نیازمند شده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی رفع محرومیت از مناطق محروم است که با همکاری کمیته امداد در این زمینه نیز شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای هستیم.

در ادامه این دیدار، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تجربیات موفقی از همکاری مشترک کمیته امداد و بسیج سازندگی به دست آمده که در بسیاری موارد موجب ریشه‌کنی فقر و محرومیت از مناطق مختلف استان شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی همیار بسیج سازندگی هستیم، بیان کرد: این همیاری‌ها به توسعه اقتصادی منطقه نیز کمک خواهد کرد که مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار ساکن در مناطق محروم از آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 711013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.