۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
دستگیری ۴ سارق طلافروشی

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: چهار سارقی که با فریب فروشنده یک واحد طلافروشی اقدام به سرقت مقادیری طلا کرده بودند شناسایی و در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ صادق کاظمزاد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کش‌روزنی مقادیری طلاجات از یک مغازه طلا فروشی در شهرستان شهرضا، با توجه به شیوه خاص سارقان در این نوع سرقت اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

وی افزود: با حضور میدانی کارآگاهان و بررسی ابعاد وقوع جرم مشخص شد دو مرد و دو زن جوان وارد مغازه طلا فروشی شده و با سرگرم کردن فروشنده اقدام به سرقت سه حلقه النگو و دو جفت گوشواره کرده و به سرعت محل را ترک می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت متهمان شناسایی و هر چهار سارق که در حال خارج شدن از شهرستان بودند در یک عملیات دقیق و ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه در بازرسی از خودرو متهمان خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و با توجه به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 710975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.