۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
نمای بورس امروز ۲۱ آذر

بازار بورس امروز مانند روز گذشته بود کم رمق و کم جان، به زحمت بازار یک هزار ۲۹۳ واحد اصلاح کرد و شاخص کل بورس تهران به دو میلیون ۱۶ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز شاخص هم وزن نیز با رشد ۲ هزار واحدی به محدوده ۷۵۲ هزار واحد رسید بازار به این صورت بود که شاخص سازها منفی و برخی از شرکت‌های کوچک روند مثبتی داشتند، ارزش معاملات پله به پله در حال کاهش است و مجدد درحال ورود به دوران رکود هستیم، ارزش معاملات برابر با شش هزار میلیارد تومان بود و حجم معاملات برابر با ۱۰ میلیارد برگه سهم.

در بازار بورس امروز اخابر بیشترین تأثیر مثبت را داشت و نمادهای حکشتی، شپنا، فارس، کچاد، شبندر، فولاد بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

در بازار فرابورس نیز شاهد افت ۷۰ واحدی شاخص فرابورس بودیم و ارزش معاملات این بازار در محدوده شش هزار ۷۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت، حجم معاملات نیز برابر با پنج میلیارد بود.

در بازار فرابورس نمادهای انتخاب، کگهر، زاگرس، هرمز، دماوند بیشترین تأثیر منفی بودند و نمادهای اریا و سمگا بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات امین شهر یکم

طبق اطلاعیه فرابورس، واحدهای صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات امین شهر یکم با نماد امین شهر در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۲۷ و ۱۴۰۲.۰۹.۲۸ پذیره نویسی می‌شود.

واگذاری ایران خودرو و سایپا کلید خورد

مدیرعامل ایدرو گفت: در راستای واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی، سرمایه گذاران درخواست‌هایی ارائه کرده‌اند، برخی از آن‌ها جزو خودروسازان بخش خصوصی هستند و ما در حال بررسی درخواست‌ها هستیم. برای واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی باید صلاحیت و اهلیت افراد به دقت بررسی شود. در این واگذاری‌ها باید موضوع اشتغال پایدار و عدم توقف جریان تولید و توسعه محصول مدنظر قرار گیرد.

تغییرات بازار

نمای بورس امروز ۲۱ آذر

نقشه بازار

نمای بورس امروز ۲۱ آذر

کد خبر 710970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.