محمد محبی چه‌میزان از انتظارات را در روستوف برآورده کرد؟

در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه، محمد محبی لژیونر ایرانی روستوف با دریافت نمره‌ای متوسط از رسانه‌های روسی، در میان بازیکنان خوب این تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شب گذشته _شنبه هجدهم آذر_ در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه، روستوف میهمان احمد گروژنی بود که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای درپی نداشت تا احمد گروژنی و روستوف با تساوی بدون‌گل به کار خود در هفته هجدهم پایان دهند.

محمد محبی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیم فوتبال روستوف حضور داشت و در شرایطی‌که ۹۰ دقیقه در ترکیب روستوف بازی کرد در زدن گل ناکام بود. در پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه، تیم روستوف با کسب این تساوی ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت و تیم احمد گروژنی هم با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.

محمد محبی چه‌میزان از انتظارات را در روستوف برآورده کرد؟

گفتنی است رقابت‌های نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال روسیه روز گذشته به پایان رسید و ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها وارد تعطیلات زمستانی سه‌ماهه شدند. محمد محبی مهاجم پیشین استقلال که در نقل‌وانتقالات تابستانی به روستوف روسیه پیوسته بود در نیم‌فصل لیگ برتر این کشور عملکرد بالاتر از متوسط براساس ارزیابی خبرگزاری چمپیونات داشت.

این رسانه معتبر روسی که یکی از ارکان انتخاب برترین‌های سال فوتبال این کشور محسوب می‌شود با مشارکت کاربرانش نمره فنی متوسط ۶ از ۱۰ را به محمد محبی در طول نیم‌فصل اختصاص داد. این مهاجم ایرانی که در مجموع ۱۷ بازی برای روستوف انجام داده در ۱۲ بازی در ترکیب اصلی تیمش از ابتدا وارد میدان شده است. محمد محبی ۱۲۱۴ دقیقه را در زمین سپری کرد، دو گل زد، دو پاس‌گل داد و دو کارت‌زرد دریافت کرد.

کد خبر 710836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.