رسیدگی به ۳ پرونده قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رسیدگی به سه فقره پرونده قاچاق سوخت در زاهدان خبر داد.

موسی عباس‌زاده محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زاهدان اظهار کرد: پرونده رسیدگی به حمل فرآورده‌های نفتی شامل ۲ هزار و ۷۹۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۴۶ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت‌های کشف‌شده، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان این میزان سوخت را از یک دستگاه خودرو به صورت جاساز درون مشک‌های پلاستیکی کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه در پرونده دیگری نیز سوخت‌گیری غیرمجاز با کارت سوخت منجر به جریمه بیش از چهار میلیارد ریالی شد، اضافه کرد: پرونده رسیدگی به فروش چهار هزار و ۷۵۲ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین نیز به ارزش یک میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرکت پخش فرآروده‌های نفتی نیز این گزارش را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

عباس‌زاده از توقیف یک دستگاه تریلی حامل سوخت قاچاق و محکومیت مالی راننده متخلف در زاهدان خبر داد و تصریح کرد: پرونده رسیدگی به حمل فرآورده‌های نفتی شامل پنج هزار و ۴۶ لیتر نفت‌گاز به ارزش یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان این میزان سوخت را در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 710825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.