استقرار اکیپ‌های راهداری زمستانه در راه‌های مواصلاتی کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی و بسیج امکانات برای طرح راهداری زمستانه انجام شده است و اکیپ‌های راهداری در راهدارخانه مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در جلسه هماهنگی راهداری زمستانی اظهار کرد: کشیک‌های راهداری در سطح استان مشخص شده و برای طرح زمستانی؛ امکانات و تجهیزات را بسیج کرده و برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام دادیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش‌ها، افزود: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز نعمات آسمانی نظیر باران و برف باید برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم توسط رؤسای ادارات شهرستان‌ها جهت اقدام به‌موقع در بحران‌ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای راهداری زمستانی در سال‌جاری، ۴۵۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ راهداری با ۴۸۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری، آماده خدمات‌رسانی در طرح راهداری زمستانی هستند.

کهریزی با اشاره به آمادگی راهدارخانه‌ها اضافه کرد: ۴۶ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان آماده انجام عملیات برف‌روبی هستند و ۴۴ هزار تن شن و نمک در این راهدارخانه‌ها انبار شده است.

کد خبر 710803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.