بیش از ۲۶۸ هزار مشترک برق در کردستان پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: طی سه ماه تابستان سال جاری، ۲۶۸ هزار و ۵۴ مشترک خانگی پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق، هیوا لهونیان اظهار کرد: هرسال متناسب با میزان همکاری مشترکان بخش‌های مختلف در ایام اوج مصرف برق، پاداش‌های ویژه‌ای از طریق صورتحساب‌های برق مصرفی اعمال می‌شود که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در مجموع ۲۰۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال پاداش همکاری بخش خانگی در طرح‌های مدیریت مصرف اهدا کرده است.

وی افزود: از مجموع یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۵۱۳ قبض صادر شده برای مشترکان بخش خانگی استان کردستان در بازه زمانی پانزدهم خرداد تا پایان شهریور سال جاری، ۳۸۰ هزار و ۹۹۷ صورتحساب مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تصریح کرد: طی سه ماهه تابستان سال جاری، ۲۶۸ هزار و ۵۴ مشترک شامل ۱.۲۶ درصد از مشترکان خانگی استان کردستان در تابستان سال جاری مشمول پاداش شدند که در صورتحساب‌های برق مصرفی به صورت‌های بستانکاری، قبض رایگان یا به صورت کاهش در مبلغ صورتحساب، اعمال شد.

لهونیان ادامه داد: در سال جاری با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف اطلاع‌رسانی، همکاری مطلوب مشترکان بخش خانگی و نصب و راه‌اندازی تجهیزات هوشمند لوازم اندازه‌گیری در سطح شبکه توانستیم از رشد نامتعادل مصرف در تعرفه خانگی جلوگیری و شبکه‌ای پایدار را مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: مدیریت بار منحصر به فصل تابستان نیست، بلکه لازم است در تمامی فصول سال حتی در فصل زمستان به جهت وابستگی نیروگاه‌های تولید برق به گاز مصرفی این مهم رعایت شود و مصرف انرژی مشترکان پرمصرف در طول دوره‌های مختلف کنترل و پایش شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام مبنی بر درست مصرف کردن و پرهیز از اسراف و تبذیر به عنوان یک ارزش؛ خواستار استمرار توجه به راهکارهای ساده اما مهمی چون کاهش روشنایی‌های غیرضروری در طول روز و استفاده نکردن هم‌زمان از وسایل پرمصرف برقی در زمان‌های اوج مصرف برق شد.

کد خبر 710793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.