احداث خیابان در شمال منطقه ۱۲ موجب کاهش ترافیک معابر آن می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به ظرفیت کاربری اراضی در منطقه ۱۲ این کلان‌شهر گفت: احداث رینگ ترافیکی از شمال شرق به غرب این منطقه موجب کاهش ترافیک معابر اصلی آن و بهبود و روان‌سازی سفرهای شرقی-غربی می‌شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت کاربری اراضی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: احداث رینگ ترافیکی از شمال شرق به غرب این منطقه، موجب کاهش ترافیک معابر اصلی آن و بهبود و روان‌سازی سفرهای شرق به غرب و بالعکس شهروندان خواهد شد.

وی افزود: چالش‌ها و معایب شبکه معابر شمال اصفهان، نبود دسترسی مناسب منطقه هفت و ۱۲ و حجم بالای سفرهای ورودی و خروجی از محور کاوه است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات و پروژه‌های ترافیکی انجام شده در محدوده شمالی شهر برای ترافیک این بخش مهم و اثربخش بوده است و در همین راستا اصلاح هندسی میدان شهید علیخانی موجب روان‌سازی ترافیک و کاهش ۴۰ درصدی زمان سفر در ساعات پیک شده است.

حق‌شناس تاکید کرد: اصلاح هندسی و تعریض پل شریعتی در مسیر ورودی به خیابان کاوه نیز موجب کاهش چشمگیر حوادث و سوانح ترافیکی در یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شهر شده است.

وی برنامه‌ریزی و توجه به زیرساخت‌های ترافیکی در گسترش ساخت‌وساز در محدوده علی‌آباد کلنگان را از الزامات توسعه منطقه ۱۲ دانست و از ارزیابی دوباره فنی و مهندسی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای بهبود تردد در محلات قدیمی این منطقه و امکان‌سنجی احداث دوربرگردان واقع در خیابان امام خمینی (ره) مقابل خیابان عاشق‌آباد خبر داد.

کد خبر 710739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.