امضاء الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی در یزد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: با راه اندازی قابلیت امضاء الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی در ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان جهت ارائه فیزیکی اظهارنامه به دفاتر شرکت پست در سراسر کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان یزد، مهدی اقبال اظهار کرد: با اشاره به انجام اقدامات توسعه‌ای بازطراحی سامانه ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری، راه‌اندازی قابلیت امضای الکترونیک آگهی‌های ثبت تأسیس و تغییرات، همچنین امضای اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی، از امروز هجدهم آذرماه، قابلیت امضا الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در این سامانه راه‌اندازی شد.

وی افزود: با این اقدام ضمن حذف کاغذ که از سال گذشته در بخش‌های مختلف سازمان ثبت اسناد انجام شده، کاهش هزینه متقاضیان و کاهش ترددهای شهری، جعل و سو استفاده نیز با استنادپذیری به این فرآیند، قابلیت جلوگیری خواهد داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: با راه اندازی قابلیت امضا الکترونیک اظهارنامه پلمب دفاتر تجارتی در ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان جهت ارائه فیزیکی اظهارنامه به دفاتر شرکت پست در سراسر کشور نیست.

کد خبر 710695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.