نمی‌دانم تا چه‌زمانی سرمربی سپاهان هستم / پیروزی امروز را به محمدرضا ساکت تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من تا سال ۲۰۲۵ با سپاهان قرارداد دارم اما نمی‌دانم تا چه‌زمانی سرمربی این تیم هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پس از بازی تیم فوتبال سپاهان مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: به بازیکنانم و هواداران بابت پیروزی امروز تبریک می‌گویم. بعضی‌مواقع نتایج این‌گونه لذت‌بخش است؛ در نیمه‌اول نتیجه بدون‌گل به‌دست آمد، در نیمه‌اول دفاع خیلی قوی از تیم مس رفسنجان دیدیم اما در نیمه‌دوم با ضربه‌ایستگاهی که رامین رضائیان زد گل زدیم و پس از آن بازی آسان‌تر شد و سه گل دیگر زدیم.

وی افزود: مس رفسنجان یک تیم قابل احترام است و بابت تمرکز و قصد بازیکنانم برای پیروزی در بازی امروز تشکر می‌کنم. باید به این هم اشاره کنم بازی در روز اول هفته و این ساعت آسان نبود تو هواداران به ورزشگاه بیایند و بازی را تماشا کنند و از هواداران برای اینکه جمعیت خوبی به ورزشگاه آوردند ممنونم. لیگ برتر آسان نیست و به حمایت هواداران برای کسب نتایج خوب نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل اشاره کردم فقط ۱۱ بازیکن نداریم و روی همه بازیکنانم حساب می‌کنم. همه باید خودشان را نشان دهند تا به بازی بیایند و بازی کنند. چهار روز دیگر یک بازی و سپس سه روز بعد آن یک بازی دیگر داریم و باید بازیکنان را در سطح آمادگی بالا نگه‌داریم و نشان دهیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم و حواس‌مان به آن‌ها هست.

ژوزه مورایس تصریح کرد: کاوه رضایی مانند سایر بازیکنان است و هرکدام از لحاظ عملکرد در تمرینات نمایش خوبی از خود نشان دهند طبق برنامه‌ریزی از آن‌ها استفاده می‌کنیم. وقتی قرار باشد بازیکنان به زمین بیایند بهترین عملکرد را باید ارائه بدهند و باید هر روز بهترین باشند. فردا استراحت می‌کنیم و پس‌فردا تمرینات شروع می‌شود. به همه بازیکنان احترام می‌گذاریم و تعامل خوبی باهمدیگر داریم.

وی ادامه داد: مردم فکر می‌کنند بازیکن حرفه‌ای بودن ساده است اما این‌طور نیست. آن‌ها گاهی مواقع فراتر از نمایش خوب ظاهر می‌شوند یا آن‌طور که نباید عملکردی ضعیف از خود نشان می‌دهند. من و دستیارانم تصمیم می‌گیریم به چه کسی بازی بدهیم اما مهم این است به همه احترام بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره نقل‌قولی که از وی در یکی از رسانه‌های پرتغالی راجع‌به سرمربی‌گری بنفیکا منتشر شد خاطرنشان کرد: من امروز سرمربی سپاهان هستم و یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارم. همه می‌توانند درباره سایر تیم‌ها حرف بزنند اما برداشت‌ها متفاوت است. بنفیکا تیم بچگی من است که ۱۰ سال در آن کار کردم. اما تا سال ۲۰۲۵ با سپاهان قرارداد دارم و هیچ‌کس نمی‌داند قرار است تا کِی در سپاهان باشم.

ژوزه مورایس در پایان گفت: می‌خواستم از این موقعیت استفاده کنم که بازی خوشامدگویی به منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی سپاهان شده بود اما می‌خواهم بگویم از محمدرضا ساکت ممنونم بابت کار سخت و تلاش فوق‌العاده زیادی که انجام داد. در طول این مدت زحمات زیادی برای باشگاه کشید و برای وی آرزوی موفقیت دارم و این پیروزی را به محمدرضا ساکت که مرد باشخصیتی در کار و زندگی است تقدیم می‌کنم.

کد خبر 710679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.