کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه ارتباطی با پروژه بهسازی باند ندارد

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: با توجه به عملیاتی باند احتیاطی فرودگاه کرمانشاه، کاهش پروازها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد و روزهای آینده پروازها افزایشی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مجتبی بیاتی شنبه _ هجدهم آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش پروازهای استان کرمانشاه، گفت: با توجه به عملیاتی شدن باند احتیاطی (باند جدید) فرودگاه کرمانشاه از بهمن ماه سال گذشته، کاهش پروازها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد. تعداد پروازها به عدد ۱۵ در هفته کاهش یافته و با توجه به تقاضای بالای مردم، در حال حاضر با چالش کمبود پرواز مواجه هستیم.

وی از افزایش پروازها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم. تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه، مربوط به پروازهای شبانه و پروازهای پهن پیکر است، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پروازها از جانب فرودگاه وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه کرمانشاه گفت: پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا آغاز بارش‌های زمستانی، آسفالت لایه اول سطوح پروازی انجام و آسفالت لایه دوم و سوم در سال آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این عملیات با حمایت همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها و مدیران استانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

کد خبر 710653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.