خراسان شمالی میزبان ۳ شهید گمنام خواهد بود

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از ورود سه شهید گمنام به استان طی روز یک شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _شنبه هجدهم آذر _ در نشست ویژه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در خراسان شمالی اظهار کرد: استان خراسان شمالی مفتخر است که از ۱۹ آذر تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً حضور شهدای گمنام در سطح جامعه باعث گسترش معرفت و بصیرت می‌شود، افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسمات استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان‌های استان انجام شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز را تکلیف و به عنوان یک نیاز اساسی و حیاتی دانست و تصریح کرد: ۱۹ آذر ماه خراسان شمالی میزبان پیکر پاک سه شهید است و مراسم استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان‌های استان براساس برنامه زمانبندی انجام می‌شود.

ناهیدی گفت: مراسم استقبال از پیکر پاک این شهیدان درشهرستان فاروج، بام و صفی آباد، اسفراین، گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد انجام و ۲۶ آذر مراسم استقبال از این شهیدان همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) در شیروان و خاکسپاری یکی از شهیدان در این شهرستان برگزار می‌گردد.

وی از آحاد مردم، همه دستگاه‌های اجرایی و هیئات مذهبی و مردمی نسبت به حضور پرشور در این مراسمات و فضاسازی و اقدامات شایسته دعوت کرد.

کد خبر 710652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.